2012年11月9日金曜日

Halloween

また最後の更新から時間がたってしまいましたー。ごめんなさい。
この前、ハロウィンにチームのパフォーマンスを久しぶりにやりました。もちろん仮装もしました。結婚式で殺されたか自殺してゾンビになったカップル4組になりました。
練習は3回しか出来なかったけど、皆が本当に頑張ってくれたから本番は楽しく盛り上がりました。衣装と演技にも気合いが入って面白かったー!
来年のハロウィンは何にしようかなぁ。

It's been a while since my last entry. Sorry.
A little while ago my dance team performed for Halloween. It looked great! We all dressed up as zombie brides and grooms.
We only had 3 practices but because of everyone's hard work, it looked good and I think everyone had a good time both performing it and watching.
I'm thinking of what to dress up as next year!

0 件のコメント:

コメントを投稿