2012年9月4日火曜日

三日坊主

9月になりましたね!9月は好きです。夏休みでレッスンに来れなかった方々が戻ってくる月です。新しい生徒さんも9月から始める方も多いです。
だから私も9月から何かを始めたいと思って、決めました!
9/4から始める事になるけど、朝に弱い私、明日から朝起きて、10:30までに歯磨きと顔を洗って、10:30から1時間ストレッチします。三日坊主の私にとって、これを続けるのはかなり大きいことです。正直、明日出来たらかなり凄い...

September already! I like September. All the students I haven't seen because they were on holiday come back. I get new students too.
So I decided from this month, I'm going to start something new too!
It's not quite from the beginning of September because I'll start tomorrow, but I'm going to wake up, wash my face and brush my teeth by 10:30am. Then from 10:30am I'll do stretches for an hour. I'm known for getting bored and quitting stuff by the 3rd day, and to tell you the truth, I'll be quite surprised if I actually wake up in the morning and do this...
Hmmmm...

0 件のコメント:

コメントを投稿